piątek, 21 lutego 2014

Przetestowane: żwirek Cat's Best Eco Plus

Ilość: 10l, 20l,40l
Cena: 2-3zł/l
Rodzaj: drewniany zbrylający

Zalety:
Bardzo dobrze pochłania zapachy
Zbrylający, bryłki są trwałe
Lekki, łatwy do przenoszenia, dobrze się w nim kopie, mokry nie opada na dno, więc się nie przykleja i nie trzeba go zeskrobywać
Estetyczny wygląd i przyjemny zapach rodem ze sklepu meblowego
Naturalny, ulegający biodegradacji, można usuwać go w toalecie
Bardzo wydajny, 10l starcza nam na ponad 2 miesiące
Ekologiczne, papierowe opakowanie

Wady:
Nieludzko się roznosi, przyczepia do kocich łapek, kot próbując się go pozbyć, rozrzuca żwirek wszędzie dookoła.

"Grudki żwirku można opróżniać do toalety tylko w rozsądnych ilościach! Nasyp niewielką ilość zużytego żwirku do toalety i poczekaj aż nasiąknie wodą. Toaleta nie jest idealnym rozwiązaniem podczas opróżniania kuwety. Żwirek powinno wyrzucać się do kompostu lub odpadów. " stąd
Ocena: 6/6

Ktoś może stwierdzić, że taki żwirek to fanaberia, bo co za różnica, do czego załatwia się kot. Nie dla mnie, skoro już zajmuję się sprzątaniem kuwety, to mogę to sobie ułatwić. Żwirek ma przede wszystkim być łatwy do sprzątania i wiązać zapachy. Nienawidzę babrać się w bentonicie, cuchnie, rozwala się, przykleja do kuwety i łopatki, czyszczenie tego jest męczące. CBE+ zapewnia mi większy komfort, zdecydowanie wolę odkurzać dywany dwa razy dziennie niż wstrzymywać oddech nad umazaną kuwetą.
To zdecydowanie mój żwirkowy faworyt, spełnia wszystkie moje wymagania, a do jednej jedynej wady można się przyzwyczaić i po prostu częściej sprzątać.

3 komentarze:

  1. Mój ulubiony, dla mnie jedyna wada to to, że sie roznosi, ale poza tym jest super ;) Sara

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety podczas sprzątania kuwety wstrzymuję oddech, a potem zeskrobywanie... silikonowy nie jest fajny. Na szczęście jet Cat's Best Eco Plus, który niedługo będzie u mnie. :)
    A co do roznoszenia to mam wycieraczkę, problemu to nie robi żadnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Hela używa tego żwirku i nie narzeka, ja również nie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.