wtorek, 4 lutego 2014

Przetestowane: żwirek dla kota Tesco Value

Dziś pragnę przedstawić nowy cykl blogowy, testy i opinie dotyczące produktów dla kotów. Możecie się tym kierować lub nie, ale myślę, że warto się zapoznać:)
Na pierwszy ogień idzie żwirek marki Tesco.

Właśnie skończył się mój ulubiony drewniany CBE+ (o którym napiszę już wkrótce) i byłam zmuszona kupić coś innego. Tesco był pierwszym kupionym przeze mnie żwirkiem, ale już nigdy do niego nie wrócę, nie ma mowy.

Ilość: 5kg (starcza na jedno wypełnienie średniej kuwety)
Cena: 5zł
Rodzaj: bentonitowy zbrylający

Zalety:
Niska cena
Nie roznosi się po domu
Ekologiczne papierowe opakowanie

Wady:
Nie chłonie zapachów. Co prawda w pomieszczeniu nic nie czuć, ale przy sprzątaniu... litości, co za smród! (szczególna tortura dla opiekuna młodego, jeszcze niekastrowanego kocurka, zaręczam)
Bardzo źle się zbryla. Grudki przy wybieraniu z kuwety rozpadają się na setki małych, śmierdzących granulek, których nie da się usunąć.
Ciężar. Mimo dużej wagi, jest go niewiele. Lepiej nie próbować go nieść o własnych siłach dalej niż do samochodu, torba jest nieporęczna, a rączki wbijają się w dłonie (tak, niosłam go osobiście ze sklepu do domu, na szczęście niedaleko). Źle się z niego wykopuje zakopane na dnie kocie urobki.
Grudki przyklejają się do dna kuwety i trzeba użyć siły, by zeskrobać powstały osad.

Ocena: 2/6

4 komentarze:

  1. Też kiedyś byłam zmuszona ze swoją kotką (turecką angorą) kupić żwirek z Lidla. Też bentonitowy ,i cena wyszła taka sama - kupiłam 10 kg za 10 zł. Jednak nie polecam (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, ten z Lidla takie samo badziewie, też próbowałam:)
      Miałaś angorę?:)

      Usuń
    2. Praktycznie w typie ,bo była bez rodowodu (:

      Usuń
  2. Hehe, nowość tester Muhikons :D Do rzeczy, bardzo fajny i przydatny post :) Pamiętam jak raz kupiłam CB dla kotów długowłosych, nie potrafiłam tego (wiadomo czego) usunąć :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.