środa, 19 lutego 2014

Przetestowane: żwirek Super Benek Naturalny



Producent: Certech
Ilość: 5l, 10l, 25l (20kg)
Cena: ok 2zł/litr
Rodzaj: bentonitowy zbrylający

Zalety:
Dość dobrze chłonie zapachy, przy sprzątaniu kuwety nic nie czuć, gorzej, gdy poleży trochę w worku na śmieci
Przystępna cena
Łatwo dostępny, można go kupić w wielu sklepach
Prawie nie roznosi się po mieszkaniu
Podobno eliminuje grzyby i bakterie




Wady:
Mimo, że się zbryla, bryłki są dość nietrwałe
Mokry opada na dno kuwety i trzeba go zeskrobywać
Nie prezentuje się zbyt estetycznie

Ocena: 4/6

Uwaga, Benek zmienia opakowanie! Nowe wygląda tak, osobiście jeszcze go nie widziałam:

5 komentarzy:

  1. Ja używam teraz też Benka, ale silikonowy. Oczywiście zmieniam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam silikonu, jakoś nie mogę się do niego przekonać;)

      Usuń
    2. I nie musisz. Nie jest on jakiś super. Trzeba częściej wymieniać cały, przykleja się, trochę śmierdzi, droższy... dlatego kupuję nowy żwirek ;) Silikonowy jest średni.

      Usuń
  2. Tak to ja niezapominajka jeżeli mnie pamiętasz :)

    Moim sposobem na radzenie sobie ze skrobaniem piasku z dna kuwety jest położenie grubego foliowego worka ;) Nie nasypuję dużo piasku i zabieram odrazu z piaskiem worek i mam czystą kuwete :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej:) Widzę własny patent, można i tak:)

      Usuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.