wtorek, 13 maja 2014

Przesyłka choć zwyczajna, to długo wyczekiwana

Przyszła dziś zamówiona w niedzielę paczuszka! Nie zamawiałam nic od marca, więc czas najwyższy. Co prawda nie ma w niej nic specjalnego, ale takie już moje skrzywienie kociary - cieszę się nawet ze żwirku.
Już myślałam, że będę musiała czekać do jutra, bo coś mi się kurier buntował. Dzwonił, że przyjedzie, a tu nie ma i nie ma...ale jest!

Buras jak zwykle podzielał moje zainteresowanie paczką.


Pora przyjrzeć się zawartości:

Felini Complete


Stare opakowanie już się kończy, więc trzeba było się zaopatrzyć w nowe. Nie mogę się doczekać naturalnych suplementów.


Nowa wędka, choć okazuje się, że to nie do końca taka typowa wędka...


...tylko szmatki na drewnianym patyczku.


Cat's Besto Eco Plus


I na koniec Animonda, tym razem wersja adult, choć to i tak bez różnicy. O smaku dorsza i korzenia pietruszki...taa, a na pierwszym miejscu w składzie i tak jest wołowina.






Następny post przydałoby się zrobić jakiś ambitniejszy...zobaczymy.

6 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka, najmniejsze rzeczy potrafią cieszyć człowieka. Ciekawa jest ta wędka, a jak Fisowi się podoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyk jest w niej najfajniejszy:) Dobrze się ją gryzie, biegać to się nie chce :c

      Usuń
    2. Wędka robiona specjalnie dla zooplusa, może być dobra jakościowo :)

      Usuń
  2. Nie ma to jak zakupy dla kota ^^
    Zazdroszczę, że Felaś taki zainteresowany paczką i ciekawi go co robi jego pani...
    No faktycznie dziwna ta wędka, taka... prosta. Ważne, by kotu się podobała. Felaś cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno pudełko to najlepsza zabawka dla kota! Mój jednak byłby zbyt leniwy by do niego wskoczyć :D

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale :D
    Pierwszy raz widzę takie dziwne suplementy diety :) Ja miałam w tabletkach, a to? Jak to się podaje?
    Taką wędkę to Maciej rozwala w ciągu 5 min, kupiłam raz, nie wytrzymała 10 min :D Ale patyk polubił, biegał z nim z mordce po całym domu :)
    Karmy? Karmy? A ja myślałam, że on tylko mięcho jada O.o

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.