sobota, 28 marca 2015

Sennie i deszczowo

I już po naszej ślicznej pogodzie. Mieliśmy dziś wyskoczyć na dłużej na balkon i znów porządnie się wyszczotkować, a tu deszcz... Przez tę ponurą aurę cały dzień śpimy i nic nie robimy.


Mijając tłustego rudaska mieszkającego kilka domów dalej pomyślałam, że te moje koty to mają dobrze. Rudasek leży skulony w deszczu na mokrej trawie, a one tymczasem wylegują się w ciepełku, mają sucho i mięciutko...


A Fisiu to już całkiem się rozbestwił, zabrał mi telefon, książkę i miejsce na wersalce. Cały dzień się mizia i przytula. Kochany, uroczy kłębuszek. Nie to co Dzidźka, dla której jestem tylko nieposłusznym podajnikiem jedzenia.



Bo Heś nadal dzika i nieprzystępna, niegrzeczna, irytująca, rozdarta i stale głodna (Fisiu przez nią jadł dziś śniadanie pod łóżkiem, zakryty kołdrą, żeby go nie znalazła i mu nie wyżarła... kolejne posiłki wyglądały już normalniej). Jednak mimo wszystko ta narwana wariatka jest tak urocza, że nie można się na nią gniewać.


(Zdjęcia dziś tak podłej jakości, bo zaczęłam się bawić ręcznymi ustawieniami, i to jeszcze przy słabiutkim świetle).

14 komentarzy:

  1. Fiśki mają u Ciebie bardzo dobrze, to jest pewne :) Smutne jest to, że gdy one śpią sobie w ciepłym domku, tak dużo kotów marznie na zewnątrz...
    Słodko sobie śpią <3 Fisiu jest kochany :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ponuro, buro, szaro i deszczowo.. niestety! Mój Grey nie może usiedzieć na swoim czarnym zadzie tylko wszystko broi w domu. :D

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, my się deszczem nie przejmujemy i dziś czesanie odbyło się na całego! Jeszcze nigdy tyle futerka z Marcela nie wyczesałam, a przy głaskaniu i tak wychodzą skądś malusieńkie włoski. Chyba żeby przestały musiałabym go odkłaczyć rolką do odzieży, nie mam pojęcia.
    U mnie potwory też są stale głodne - jakby to jesień była to mogłabym zgonić na znane mi od niedawna powiedzenie że gdy koty dużo jedzą to zima będzie mroźna i długa, ale to już bliżej do gorącego lata nam niż do zimy a te potwory nic by nie robiły tylko jadły!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym czytala o swoich kotach, majka tez niedostepna, miki miziasty, tylko u nas to on jest wciaz glodny i trzeba pilnowac zeby nie jadl podwojnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słabe!? Te zdjęcia są świetne ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy :)
    http://piesekrex.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  6. My też czekamy na powrót wiosny. I to prawda że domowe koty mają dobrze, nawet jeśli czasem muszą być czesane (a pewnie tego nie lubią) a jedzenie dostają od nieposłusznych podajników :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śpiochy słodkie :). Moja ostatnio się robi leniwa więc codziennie staram się ją rozruszać zabawkami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też deszcz, wiatr.. okropna pogoda. >.< Szkoda tych kotów, które nie mają ciepłego domku,..
    Cudne zdjęcia Fiśka. *.* On jest taki uroczy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas pogoda też okropna się zrobiła, br... Mam nadzieje, że się poprawi. :)
    Kociaki jak zawsze śliczne! :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia, ja lubię taką zabawę z ustawieniami :)
    Jak tu nie kochać kotów? :) Mój kot to cwaniak, zrobiłam sobie siedzisko na fotelu, przywlekłam wszystkie książki do nauki, rozłożyłam koc, doniosłam herbatę. Wszedł mój kocur, więc delikatnie dałam mu znać, że to moje miejsce. Więc on zaczął wycofywać się z pokoju. Ja tymczasem poszłam po coś do kuchni, wracam a moim oczom ukazuje się kot leżący na moim fotelu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. taką pogodę najlepiej przespać :)
    zdjęcia cudne :* dobrze Ci wyszła ta zabawa ustawieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohoho, znaleźć kociny które mają lepiej niż Twoje to chyba cud! :D
    Fisiu jest cudnyy <3 Taki typowy kociak-przytulak, mmm ^^ Heś przypomina mi taką typową dziewczynę, taką panienkę :D
    Urocze zdjęcia <3 Uwielbiam te Twoje kociny ^^
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne koteczki :)! W taki deszczowy dzień, tylko się położyć koło nich i razem z nimi przespać, takie kaloryferki dobrze ogrzeją :D

    Pozdrawiam,
    Humora

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.