sobota, 20 czerwca 2015

Felin kończy dwa lata

Felin ma już mniej więcej dwa lata. Przez ostatni rok zmienił się, złagodniał, wydoroślał, zaczął więcej miziać, ale jednocześnie pozostał rozbrykanym dzieciuchem oraz zdziwaczałym indywidualistą - moim ukochanym, nieznośnym Fisiem.


Felin to kocia miłość mego życia, przed nim i po nim może być wiele innych kotów, ale to on pozostanie tym najważniejszym, zajmuje specjalne miejsce w moim sercu. Jako mojemu pierwszemu kotu tak "na poważnie", zawdzięczam mu bardzo wiele.

Działasz na mnie kojąco swoimi uroczymi minami, kokoszeniem się na kolanach i barankami, którymi prawie łamiesz nosy i nabijasz guzy na czołach. Nigdy ze mną nie śpisz, a jednak kiedy szlochałam w poduszkę, ułożyłeś się obok i zostałeś tam całą noc.
Nie wydzierasz mordki o świcie, zawsze czekasz, aż się obudzę. Wtedy szybko przybiegasz się przytulić, wystarczy Cię tylko zawołać. Czasami nie wytrzymujesz i budzę się z kotem na twarzy o piątej rano, ale to tak urocze, że ani trochę mi nie przeszkadza.
A kiedy to pisałam, zajrzałeś na chwilę, wpakowałeś się na kolana, zamruczałeś i wtuliłeś we mnie swoją główkę przypominając, że już pora na posiłek.

Wszystkiego najlepszego Fisiu! Bądź ze mną jak najdłużej, zdrowy i szczęśliwy.


Felin, Felaś, Feliś, Fiś, Fisiek, Lalin, Laliś, Lalciś, Lalaś, Laluś, Lala, Lals, Laś, Lalć, Lasia, Lasiek, Lalcia, Lasieńka, Laleczka, Lalencjusz, Lalencjusza, Mister Felin, Fisielec, Bu, Buba, Bubaś, Bubiś, Bubuś, Bubciś, Dziubuś, Dziubi, Bubi, Maciuś, Serdel, Sardel, Śliczności Ty Moje, Smutnooki, Bury, Duży, Większy, Ważniejszy.

Fisiu, Felasiu, Felasieńku, Lasiu, Lalasiu, Lalusiu, Lalencjuszu, Lalencjuszko, Lalencjuszynko, Lasieńko, Lalencjo, Serdlu, Sardlu, Sardelo, Sardelu, Sardelku, Sardluszku, Bubo, Bubasiu, Bubcisiu, Bubiczku, Śliczny Fisiu, Słodki Fisiu, Smutny Fisiu, Tłusty Fisiu, Kluseczko, Klucho, Kluchu, Maciusiu, Misiu Fisiu, Misiu, Wytrzeszczu, Głupolku, Gadułku, Bełkotku, Durniu, Debilu, Puszatku, Brzydalu.

To chyba wszystkie zdrobnienia i określenia, jakimi nieoficjalnie zwracam się do Fisia, czyste szaleństwo :D.

12 komentarzy:

  1. Fisiu, cudowny kot <3 Ja to samo odczuwam do Soni, taką więź ciężko opisać. Ileż przezwisk, a ja pewnie nie zdaję sobie sprawy, że zwracam się do kota podobną ilością ^^
    Wszystkiego najlepszego Fisiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat,
    Niech żyje, żyje nam.
    Sto lat, sto lat,
    Niech żyje, żyje nam,
    Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam,
    Niech żyje nam!

    Dziubulek kochany <3 Fisiulek ma już 24 lata w przeliczeniu na wiek człowieka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uhuhuu.... wszystkiego najlepszego dla Fiśka :D
    Feliś taki piękny a jednocześnie ma cudowny charakterek <3
    Po prostu kot idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Felisiu, żyj trzymaj się.

    O ja też psa wołam "Debilu"

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat Fisiu!!! wszystkiego najlepszego :)

    Humora

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie o nim napisałaś :) Wszystkiego dobrego dla Fisia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze Felaś! Dużo zdrowia! Żebyś zawsze miał taką wspaniałą pańcię jaką masz teraz :)
    Kochany koteczek z niego! I jaki przystojny :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie wszystkiego najlepszego dla uroczego Felina! :) Pyszności, pieszczot i czego tylko sobie życzy kocie stworzonko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzruszyłam się czytając Twój tekst, a właściwie wyrażone w nim uczucia do Felina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Fisiu! :D ^^ (Wiem spóźnione życzonka xd)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.