sobota, 25 lipca 2015

Nieduże kocie zakupy. UWAGA, ANKIETA DLA CZYTELNIKÓW!

Znów zrobiłam zakupy internetowe dla kociastych. Ostatnie były pod sam koniec maja, więc tak właściwie, to już trochę czasu minęło (rozgrzeszam swą rozrzutność).


Przysmaki Happet, dwa rodzaje - dawno nie było recenzji, więc spodziewajcie się posta z serii "Przetestowane" na temat tych smaczków. Kociastym bardzo się spodobały.

Piłka piankowa - piłek nigdy dość :). Ładnie się odbija i jest miękka, ale jednak według Fiśków nie dorównuje tym do ping ponga. A ja się naczytałam historii o kotach jedzących takie piłeczki i podejrzliwie patrząc na Felasia (który ostatnio znowu pogryzł tacie sandały), trzymam ją pod nadzorem i wyjmuję tylko czasami.

Feline Porta - 0,5kg suchej na zapas, od czasu do czasu się przydaje, a ostatniego Purizona sporo zużyliśmy, służył za przysmaki.


Obroża Zolux Envy Hula - to już taki mój kaprys, miałam wielką ochotę na obróżkę. Do tej pory mieliśmy jedną, byle jaką zakupioną w Tesco, leżała i się kurzyła. Ostatnio kilka razy założyłam ją Hesi, której przestało przeszkadzać to dziwne cuś na szyi. Tak mi się spodobał kotek w obróżce, że nabrałam ochoty częściej podziwiać takie widoki :). Hawajskie kwiatki fosforyzują w ciemności, a jak obroża prezentuje się na kotach - poniżej.








I jeszcze coś, coś nowego, innego, ode mnie dla Was i dla Was ode mnie. Ankieta. Taka większa, anonimowa, dotycząca bloga. Proszę o wypełnienie, to zajmie tylko kilka minut, a może okazać się dla mnie bardzo cenne i pouczające. Wyniki omówię pokrótce w kolejnym poście, o ile będzie co omawiać ;). Jeszcze raz proszę, bardzo ciekawią mnie odpowiedzi.

12 komentarzy:

  1. Kociaki muszą być zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję.
    Ankieta wypełniona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypełniłam ankietę i czekam na recenzję smakołyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna obróżka ;3 Portrety mruczków w niej są najjs <3
    Oczywiście wypełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obróżki super, oczywiście wypełniłam ankietę. Gorąco pozdrawiam Ciebie i Kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kociaki sliczne w tych obrozkach! ja mikiemu tez musze kupic ale taka uspokajajaca...
    ankiete wypelnie pozniej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam a recenzję przysmaków :) Też mam taką piłeczkę, u nas akurat bardzo dobrze się sprawuje, Sonia lubi miękkie do noszenia w ząbkach ;) Nie sądzę, by taką zjadła... ale no, z Fiśkami to wszystko możliwe. Cudne obróżki, buraskom bardzo w nich ładnie :D
    A ankieta bardzo mi się podobała, lubię wypełniać ankiety ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zakupy! :D
    Hesia cudnie wygląda w tej obróżce *-*!
    Wypelnilam ankietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypasione zakupy :)
    Piłkie mamy taką samą. Zbawienie dla mojego lekkiego snu, kiedy koty szaleją w nocy :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Aww, jakie smakowite zakupy dla mruczków ;)
    Heśce rzeczywiście ślicznie w tej obróżce. Na fajny pomysł wpadłaś z tą ankietą, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już lecę do ankiety! A kotom pięknie w obróżkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obroże :) I kociaki w nich pięknie wyglądają!
    na pytania w ankiecie już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.