sobota, 26 września 2015

Instagram i inne nowości

To może zacznijmy od tego, co w tytule - założyłam profil na Instagramie (https://instagram.com/kociaste/). Istnieje już od tygodnia i niektórzy prawdopodobnie o nim wiedzą - pozostałych zapraszam do zerknięcia, a może nawet zostania na dłużej i zaobserwowania :).


Nie jestem przekonana do tego całego Instagrama, to dla mnie czarna magia, ale chcę spróbować. Profil założony głównie z myślą o tym, by publikować tam to, czego nie zamieszczę na blogu. Ma to być takie rozszerzenie naszego blogowego pamiętnika.


Skoro jesteśmy przy temacie zdjęć... przybył do nas nowy obiektyw. Efekty pierwszych prób mojej z nim współpracy (powinno być) widać powyżej i poniżej.


Zakup nieco uszczuplił moje oszczędności, a były też inne wydatki. W celu uzupełnienia zapasów suplementów dwukrotnie robiłam zakupy, oczywiście przy okazji do koszyka wpadły również jakieś drobiazgi. 


Suszona hemoglobina, mielone skorupki jaj, olej z łososia, a do zębów Orozyme.


Puszka Power of Nature z królika, bo króliczego mięsa kociaste nie próbowały jeszcze w żadnej postaci (a mieliśmy dwa rabaty do wykorzystania, więc czemu by nie wziąć...). Trzy smaki Almo Nature Labels, każdy po dwie saszetki 55g (gdyż tuńczyk i sola to też nie jest coś, co bure zwykły jadać na co dzień), a także nowa elegancka miska, prezent dla Fisia od mojej Mamy.


Pora na intensywne oszczędzanie. Koniec z przysmaczkami, zabawkami i puszkami w tysiącach smaków. Tylko żwirek, mięso i weterynarz. Mam nadzieję, że Fiśki będą zdrowe i to ostatnie nie stanie się istotnym wydatkiem. We wrześniu kociaste miały zostać zaszczepione, ale by odciążyć nieco budżet, odłożymy to na październik.


Zapomniałabym - właśnie czytacie posta numer 100. Cieszy mnie ta liczba, oby pomysłów na notki nie zabrakło i starczyło chęci na kolejnie sto i więcej postów :). Wpisów byłoby teraz więcej, ale te najbardziej bezsensowne dawno pousuwałam, czego ani trochę nie żałuję.


"Umyłabyś może te okna, jak my mamy przez to patrzeć."

"I trawa jakaś klapnięta, żądamy nowej, natychmiast!"
...
"No, od razu lepiej! W nagrodę możesz nas nakarmić."

19 komentarzy:

  1. Kociste mają dobrze z Tobą. Życzę aby były zdrowe z. Piszesz nieco enigmatycznie z początku i nie wiem czy nowy zakup to kot:) Apatar, farba na ścianę czy to czerwone w tle bo tylko te rzeczy widzę na zdjęciach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O julu, twoje zdjęcia tym nowym obiektywem są prześliczne!
    Oj, chciałabym sobie takie postanowienie zrobić, o oszczędzaniu w zwierzęcych wydatkach, ale to nie takie proste XD
    Łaaa, to już 100 postów? Ogromna liczba, gratulacje :D

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muhi. Na. Instagramie. ?!. Nie wierze, co za postępy!
    Postanowienie w nie wydawaniu na zbędne rzeczy dla kotów... Taaa, też mi to w obecnej chwili towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie instagram to też czarna magia xD A no i widać różnicę w zdjęciach.. mają większą głębię.
    Zawsze coś kusi podczas zakupów... przy takim czymś to trochę trudno zaoszczędzić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka głębia ostrości, jest gdy obiekt blisko i daleko jest ostry, a niska gdy tylko obiektyw na określonej odległości jest ostry, a tło rozmyte.
      (http://www.optyczne.pl/26-s%C5%82ownik-G%C5%82%C4%99bia_ostro%C5%9Bci.html)

      Usuń
  5. A ja ciągle żałuję, ze mam "starą" nokie n9, i nic nie można ściągnąć stamtąd, ale trudno :). Telefon ma dzwonić :D. Robisz coraz piękniejsze zdjęcia, no i gratuluje nowego obiektywu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wychodzą ci bardzo ładnie!
    Gratuluję 100 postów. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie widać różnicę w zdjęciach, będzie coraz lepiej :D A Instagram to bardzo dobry pomysł, bo więcej Fiśków ^^ (i szansa na pokazanie też czegoś innego niż zawsze) Suplementy niestety są drogie, a ciężko powstrzymać się od zakupienia czegoś dodatkowo ;) Miska faktycznie elegancka :3
    Zachwycam się burymi na parapecie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty i Instagram? O.O Falołek oczywiście poleciał, ale nie mogę uwierzyć xD
    Ahh oszczędzanie... ja oszczędzam na psie od ponad roku i nie uważam, żeby było to coś przyjemnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ja, to kociaste xD
      Oszczędzanie to trudna sztuka jest niestety :D

      Usuń
    2. Tak się tłumacz xD
      Szczególnie jeśli wokół tyle cud-miód zabawek :P

      Usuń
  9. Obiektyw chyba pozasystemowy (sigma, tamron), bo jakoś na 2 zdjęciach widzę front focusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiektyw Canona, ja zdjęć nie umiem robić i tyle :p

      Usuń
    2. W sumie mi też nawet kit w zachmurzony dzień sobie nie radzi i jego ustawiania ostrości mnie dobijają. Z jednej strony w drugą, upływa tyle czasu. I tak 3 razy na ostrość na maksa daleką i 2 razy na maksymalnie bliską przejechał, zrobił to w żółwim tempie a na koniec i tak uznał że jest bardzo ostro i ustawił na pół metra przed obiektem (stałem 1,5 metra od psa)

      Mimo wszystko się nie zgodzę, umiesz robić bardzo dobre zdjęcia, choćby w porównaniu z moimi. Ja na początku robiłem jak pijana kaczka, teraz lepiej, ale wiem że potrafię więcej. Mówiąc "rozmyte z front focusem" mam na myśli 7/12. Inne mi się też wydawało rozmyte bo bardzo ostry był tylko jeden kot (na którego ustawiłaś ostrość), zastosowałaś zbyt niską głębię ostrości i miałem takie wrażenie.

      Usuń
  10. Okej, jeszcze troche i fejsbuka sobie założysz! :D
    Bardzo zazdro nowego obiektywu, mi się szykuje dopiero na koniec klasy :/ ale cóż, poczekam :D
    Robisz śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Koty są idealnymi modelami, ah <3
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My też prowadzimy Instagram. Przydaje się szczególnie gdy nie mam czasu dodać posta. A codziennie staram się coś wrzucić. My zajrzymy i zapraszamy do nas: kot_lili
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! A na instagramie już Was znalazłam, fajnie że jesteście :) Tez na początku nie mogłam się przekonać, ale już teraz lubię :) No i gratuluję 100 posta i kolejnych setek jeszcze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. zycze kolejnych 100 postow!
    super zdjecia, ale nie tyllko liczy sie jakosc,ale i pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Jak przeczytałam te opisy pod zdjęciami to się uśmiałam :) Pozdrowienia dla kotów i ciebie ;)
    Miau Miau

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.