sobota, 6 lutego 2016

Przetestowane: przysmaki Corwex Soft Bits



Ilość: 30g
Cena: 7,80zł (w pakiecie 3x30g - 19,80zł)
Warianty: kurczak/kaczka/tuńczyk
Skład: kaczka/kurczak 95,1%, produkty uboczne pochodzenia roślinnego, ekstrakt z zielonej herbaty, minerały
i
tuńczyk 50%, kurczak 45,1%, produkty uboczne pochodzenia roślinnego, ekstrakt z zielonej herbaty, minerały 









Zooplusowa nowość, według kociastych przepyszna. Przysmaki są bardzo miękkie, wilgotne, ale nie tłuste. Łatwe do podzielenia na mniejsze kawałki. Skład akceptowalny ("kaczka" nie równa się "mięsu z kaczki", więc nie wiadomo, czy to nie jakieś odpadki), zapach (przynajmniej w wersji z kaczką, nie wiem jak inne) niezbyt intensywny.
W paczce nie ma ich wiele, gdyż są ciężkie i sporej jak na kocie smaczki wielkości. Nie mam im do zarzucenia nic więcej poza ceną, według mnie nieco zawyżoną.
Po otwarciu należy przechowywać w lodówce i zużyć w ciągu kilku dni.

Ocena: 4,5/6

9 komentarzy:

  1. Zapamiętamy i kupimy następnym razem :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na bardzo fajne dla kota. Czy ogółem kocie są droższe w stosunku do psich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie wydaje. Wybór wszędzie jest mały, tak samo jak opakowania, a ceny nie zachęcają. Chyba następnym razem wezmę im coś z działu "dla psów", tylko patrząc na to, czy łatwo się dzieli i nie jest za twarde.

      Usuń
  3. Przy najbliższych zakupach dodam te przysmaczki do koszyka.
    Ciekawa jestem czy moim będą również smakować. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O to przy okazji spróbujemy :) Andrzejowi pewnie posmakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soni by na pewno smakowały, ale znając życie gdybym kupiła to byśmy i tak ich nie wykorzystały - więc koniec z przysmakami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kocie smakołyki trochę kosztują. Moja Klara zjada kilka, a potem się jej nudzą, więc część oddajemy Lunie- psinie mojej siostry (przynajmniej się nie marnują). Ale skoro kociaki twierdzą, że przepyszne, to może kiedyś się skusimy. W końcu kotom też się należy trochę urozmaicenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ten przysmak zakupić dla swoich kotów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.