sobota, 2 kwietnia 2016

Dawno nie było posta z zakupami...

To skoro już się trafiły, to o nich napiszę, czemu nie. 


Przede wszystkim (bardzo) duży zapas mokrej karmy. Zawsze lubiłam kupować Animondę, ale w porównaniu z Feringą, różnica w jakości rzuca się w oczy. Mam na myśli konsystencję mielonki, ilość bryłek tłuszczu na dnie puszki czy zapach. Wady niedostrzegalne, jeśli nie ma się pod ręką czegoś lepszego z czym podaje się to na zmianę. Kotom to jednak nie przeszkadza, obie karmy im smakują i nie szkodzą.

Przysmaki Tigeria to jeden ze stałych elementów każdego zamówienia. Odpowiadają nam w każdym calu.

Miska należała się Hesi już od czasu zakupu czerwonej miseczki Felasiowi. Teraz oboje jadają w czymś ładnym ;).


Dalsze trzy produkty to gratisy za długo zbierane w sklepie punkty bonusowe. 

Łopatka do kuwety - przesiewać nieczystości to się tym nie da, ale wreszcie mniej się rozsypuje przy przenoszeniu czy sprzątaniu. Trzeba było się zaopatrzyć w jakąś łopatkę już dawno, bo używanie jednej do czyszczenia dwóch kuwet nie było zbyt wygodne.

Rękawica do sierści - tęskniłam za poprzednią ;). Wygodna i skuteczna, idealna do futra burasków.

Piłka na smakołyki - myślę, że poświęcę jej oddzielny wpis, bardzo fajnie się u nas sprawdza, kociaste umieją i chcą się nią posługiwać.

  ***
Wczoraj skończyłam drukowanie zdjęć do czekających już od kilku miesięcy ramek... takie cosie zdobią teraz ścianę:

 

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia świetne. Interesuje mnie ta Faringa - w którym sklepie jest dostępna i ile kosztuje 400g? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zooplus.pl są często w promocji. 400g kosztuje ok 6,30-6,60 w zależności jak duży pakiet kupimy;)

      Usuń
  2. Genialny pomysł z tymi kocimi ramkami, aż kusi żeby zrobić sobie takie same tylko... Rodzice chyba by mnie do garażu przesiedlili bo cały dom jest już w kotach: kotkach ceramicznych, kubkach w koty, kotach na ścianach, kotach narysowanych, kotach podpórkach do drzwi, kotach maselniczkach, kotach wieszakach, kotach nalepkach, żywych kotach... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój zapas mokrej karmy przypomina mi, że została nam tylko jedna puszka mokrej karmy i muszę brać się za zamówienie :') A razem te dwie miski ładnie wyglądają :D
    Ramki ze zdjęciami Fiśków bardzo mi się podobają, szkoda, że moją drukarkę nie stać na taką dobrą jakość. Trzeba by się fatygować do fotografa i wywoływać, a to już trochę więcej roboty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie - akurat szukam nowej karmy dla mojego niejadka, już próbowaliśmy dwa pakiety próbne (też z zooplus), bez sukcesu - stąd ciekawi mnie każda karma, której jeszcze nie znamy: To porównanie jakości Animonda vs Feringa jest na korzyść A czy F? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.