sobota, 4 czerwca 2016

Prezent na Dzień Dziecka

Tak, kociaste w tym roku obchodziły Dzień Dziecka ;). A wyszło to całkiem przypadkiem, uznałam, że to święto będzie doskonałym pretekstem do kupienia czegoś kotom.

Mamy nowy tunel! Z Biedronki.


Poprzedni spisywał się bardzo dobrze, ale już się wysłużył. Od jakiegoś czasu słabo nadawał się do użytku. Nie chciał już zachowywać tunelowego kształtu i ciągle trzeba było go poprawiać, by koty mogły wejść do środka. Fisiowi to nie przeszkadzało, leżenie na spłaszczonym tunelu też mu się podobało, no ale...


A z tym nowym tunelem - nie ma porównania! Konstrukcja jest zupełnie inaczej zrobiona, poprowadzona spiralnie przez całą długość materiału, więc tunel się nie zawala. W tym starym były tylko trzy obręcze, które wyginały się jak same chciały.


Zooplusowy tunel jest tani i jak na tę cenę bardzo dobry, na tyle dobry, że droższego nigdy bym nie kupiła, a już na pewno nie za 35zł.

Dlatego nawet nie spojrzałabym na nasz obecny tunel, ale jednak. Został przeceniony na 15zł i bardzo się cieszę, że udało się wypatrzeć taką promocję :D.


Zielony poprzednik miał większy otwór po boku, i to była jego zaleta - w tym Fiś się gorzej mieści :). Nowy ma dużo tasiemek i jeszcze wiszącą zabawkę w środku - dzięki temu koty mają o wiele więcej zabawy, ale jednocześnie tunel stał się kolejną niebezpieczną zabawką, której trzeba pilnować przed zjedzeniem przez Fisia. 

(Zazdroszczę wszystkim, którzy mają normalniejsze koty, wszystkożerność Fisia jest załamująca, zjadł mi nawet kawałek swetra).


Felaś jest miłośnikiem nie tylko jedzenia niejadalnych rzeczy, ale przede wszystkim największym fanem tuneli. Nie rozstaje się z nową zabawką, potrafi przesiedzieć wewnątrz pół dnia, bawić się, turlać, przebiegać w te i wewte.

Hesia też się tunelkiem interesuje, jednak nie zależy jej na nim tak bardzo jak Fisiowi.


Tak miło patrzeć na zadowolonego Felasia w swoim małym tunelowym świecie!
Albo na Fisie bijące się w tunelu, co widać na poniższym filmiku:

12 komentarzy:

  1. Wspaniała zabawka, zazdroszczę, chyba pomyślę o tym. Mój Antek też niestety jest wszystkożerny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Jakim sprzętem robisz?
    A tak poza tym, naprawdę kot zjadł Ci kawałek swetra? ;p
    Tunel prezentuje się ciekawie - my mamy podobny, też z Biedronki, tyle że właśnie za 35 zł i cały czerwony ;)
    Widać, że Twoje koty świetnie się bawią (i biją się też ciekawie).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 1200d.
      Wygryzł dziury na łokciach, kochany koteł! :)

      Usuń
  3. Jakie zadowolone kociaki! :D
    Moje jeszcze nigdy tunelu nie miały, ale po tym co zobaczyłam na filmiku, stwierdziłam, że też muszą mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że prezent ten był bardzo udany :D Ciekawa jestem czemu ja tunelu w naszej Biedronce w ogóle nie widziałam. Pojęcia nie mam czy by Soni się chciało tym bawić, trzeba kiedyś jakoś spróbować ;)
    Na filmiku też super się bawią, z tą piosenką w tle to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one były w ofercie... w kwietniu? (W każdym razie tak napisano w jakichś ulotkach internetowych). I u mnie też ich wcale nie widziałam, dopiero w jednej z kilku Biedronek, teraz pod koniec maja, w koszyku z promocjami :D

      Usuń
  5. Taka promocja że aż żal nie skorzystać, miałaś szczęście! My mamy ten tunel z zooplusa ale Andrzej to chyba nie tunelowy kot, trochę się pobawi ale wielkim miłośnikiem nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunel to super zabawka dla kotów :D Moje też miały , a najwięcej w nim szalał Gucio - też gryzoń niestety ;-) Potem tunel daliśmy Mciusiowi - też bardzo go lubił ...
    My mieliśmy większy , bo zrobiony z pojemnika na zabawki . Te z Zooplusa , czy Biedronki to za mikre dla moich kotów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. miki tez uwielbia biegac w tunelu, ale na jakis czas mu chowam i potem wyciagam i znow jest szal :)
    milo widziec zadowolone i bawiace sie jak kociaki kocury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś łowcą okazji :D Super! Mojemu Teodorowi również by się przydało, nie ma co muszę wypatrywać okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Happy koty :D

    mają niezłą zabawę w tych tunelach

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są wielką motywacją i potwierdzeniem tego, że nas czytacie, dlatego bardzo dziękuję za każde naskrobane słowo :)

Komentarz uznany za reklamę zostanie usunięty.